FAQ

FAQ

På vores FAQ side finder du de spørgsmål, som vi oftest bliver stillet i forbindelse med PartyPartnere.dk. Hvis du har et spørgsmål, som ikke fremgår her, er du meget velkommen til at kontakte os via hjemmesiden eller sende en mail til info@partypartnere.dk.

Hvordan bestiller jeg på PartyPartnere.dk?  

Du kan enten bestille dine varer via vores hjemmeside www.partypartnere.dk eller ved at sende en direkte besked (“DM”/”Direct Message”) via vores profil ”PartyPartnere” på de sociale medier på Instagram og Facebook.

Når vi modtager din ordre, kontakter vi dig ved telefon eller sender en meddelelse for at kvittere med en ordrebekræftelse for at afstemme, hvad du ønsker skal indgå i din bestilling. Vi sender ordrebekræftelsen til din anførte mailadresse eller afsender-kanal (fx hvis du har bestilt via de sociale medier), som du har sendt bestillingen fra. Skulle du mod forventning ikke modtage en ordrebekræftelse, er du meget velkommen til at sende en mail på info@partypartnere.dk eller give os et opkald på telefon +45 31 274 274.

Kan jeg ændre min ordre?

Ja, du har mulighed for at ændre din ordre efter, at du har modtaget ordrebekræftelsen senest dagen efter din bestilling. Dette af hensyn til varer, der laves efter særlige ønsker (fx specialproducerede varer), og som tager tid for os enten at fremskaffe eller producere, og som oftest ikke kan videresælges til andre.

Vi gør opmærksom på, at beløbet for de varer, som du ønsker ændret eller tilføjet, erstattet og/eller fjernet på din ordre, kan blive faktureret eller krediteret i en faktura for sig.

Såfremt du ønsker at ændre en ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt via mail på info@partypartnere.dk eller give os et opkald på telefon +45 31 274 274 og oplyse os dit ordrenummer, så vi kan se varenumre med videre.

Hvad er leveringstiden og hvor lang tid i forvejen, skal jeg bestille min vare?  

Leveringstiden er typisk 2-4 dage, og vi sender med DAO, som leverer direkte til døren eller til en DAO-shop.

Når din ordre bliver afsendt fra os, modtager du en mail med en bekræftelse på afsendelsen. I denne mail finder du også et trackingnummer, hvor du kan spore din forsendelse. Du kan læse mere om, hvordan du kan følge med i din forsendelse på www.dao.as.   

Alle ordrebestillinger, der er bekræftet af os inden klokken 12:00, vil blive sendt samme dag.

Vi har travlt og foretrækker, at du sender din bestilling i god tid, så vi kan glæde dig og/eller modtageren af din bestilling på det aftalte tidspunkt uden forsinkelser eller lignende.

I tilfælde af specialopgaver eller ved bestilling af større mængder kan det være nødvendigt at bestille længere tid i forvejen (fx 1-2 uger før), men send os gerne din forespørgsel, så kan vi give dig et estimat på leveringstidspunktet.

Kan jeg få en anden person til at hente min ordre?

Ja, du udfylder blot en fuldmagt, hvor der står, at denne person må afhente din forsendelse på dine vegne, og husk gerne at nævne det for os, så vi ved besked og kan instruere, hvis der gælder noget særligt, hvis vi bruger DAO til at afsende forsendelsen med.

Hvornår trækkes pengene på mit kort?

Vi hæver beløbet for din ordre umiddelbart efter, at vi har afsendt din vare.

Beløbet vil være tilsvarende det beløb, som fremgår af ordrebekræftelsen, med mindre andet er aftalt imellem dig og PartyPartnere.dk.


Hvordan kan jeg få yderligere oplysninger omkring en vare?  

Hvis du har nogle spørgsmål omkring en vare, så tøv endelig ikke med at skrive til os via kontaktformularen på vores hjemmeside eller skriv til os direkte på info@partypartnere.dk.

Du kan også prøve at ringe til os, men vi har rigtig travlt og kan måske desværre ikke nå at svare eller ringe tilbage samme dag, som du måske har behov for, men vi tjekker vores mails i løbet af hele dagen.

Vi står klar til at hjælpe med at besvare alle slags spørgsmål, så tøv ikke med at skrive til os.

Kan jeg bestille teksten på et andet sprog? Findes den i flere farver eller andre størrelser?  

Hos PartyPartnere.dk bestræber vi os altid på, at du får dine særlige ønsker opfyldt. Så hvis du ser en vare, som du kunne tænke dig skal være anderledes i tekst, størrelse, sprog, format, farve eller et noget helt andet, så hiv fat i os og beskriv eller tegn os dit ønske, så ser vi, om vi kan trylle det frem, som du havde forestillet dig.

Kun fantasien sætter grænser, så vi vil gøre vores bedste for, at du kan få præcist det, som du ønsker.

Vi gengiver herefter i din ordrebekræftelse præcist, hvad bestillingen indeholder, så du ikke oplever kedelige overraskelser, for det ville også gøre os enormt kede af det.

Hvad koster forsendelse?  

Det koster mindst 41,- DKK at få en pakke afsendt. PartyPartnere.dk foretrækker enten selv at køre ud eller at sende med DAO.

Hvis du ønsker anden pakkeudbyder, så fortæl os dette, så kan vi se, hvad der kan lade sig gøre, dog med forbehold for en anden forsendelsespris end 41,- DKK.  

Hvad hvis jeg har en akutbestilling? Ny baby? Nyt job? Nyt hus? Single igen?

Der er altid noget at fejre, og somme tider opstår lejligheden pludseligt – det forstår vi heldigvis godt og tager selvfølgelig derfor også imod akutbestillinger, dvs. levering straks eller inden for samme dag.

Hvis din bestilling haster, og du gerne vil have det leveret straks eller samme dag, som du bestiller, hjælper vi hjertens gerne mod et symbolsk hastegebyr på 200,- DKK i tillæg til din ordre, og så kan du blot læne dig tilbage og glæde dig til at modtage din bestilling eller glæde andre.

Kan jeg selv hente mine varer?  

Al afhentning selv skal aftales med os på forhånd, så vi er klar til at tage imod jer. Dato og tidspunktet for din afhentning vil fremgå af ordrebekræftelsen.

Afhentning sker på følgende adresse:

PartyPartnere.dk

Syvhøjvænge 77

2625 Vallensbæk

Hvordan kan jeg se om min ordre er afsendt?
Når din ordre bliver afsendt modtager du en mail med en bekræftelse herpå. I denne mail finder du ligeledes et trackingnummer, med hvilket du kan spore din forsendelse.

Hvornår trækkes pengene på mit kort og er der et skjult kortgebyr?
Vi hæver beløbet for din ordre umiddelbart efter at vi har afsendt din vare. Beløbet vil, med mindre andet er aftalt imellem kunde og Luxit.dk, være tilsvarende det beløb som fremgår af ordrebekræftelsen.

Dette betyder også at vi hos PartyPartnere.dk ikke tillægger dig et eventuelt kortgebyr eller andre tillæg når du handler hos os.

Hvor kan jeg se mine handelsbetingelser, inkl. fragt og leveringsbetingelser?
Vores handelsbetingelser finder du øverst til venstre. Du kan også skyde genvej ved at klikke her.

Hvordan returnerer jeg en vare?  

PartyPartnere.dk yder 14 dages fuld returret fra den dag, hvor du modtager dine varer. Varerne skal returneres ubrugte og i original emballage og i samme stand som ved modtagelse. Returretten gælder ikke de heliumfyldte balloner, da de er en specielbestilling og ikke kan genanvendes.

Det samme gælder specialbestillinger, fx med egen personlig tekst og specialdesigns.

Overholdes ovenstående ikke, kan vi afvise din returnering. 

Fortrydelsen skal varsles til os senest 14 dage efter købet er modtaget. Det vil sige, at du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil du indenfor 8 dage have din betaling for de godkendte returvarer på din konto. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.  

Returadressen er:  

PartyPartnere.dk 

Syvhøjvænge 77

2625 Vallensbæk

Mærk pakken med: RETUR

Vi henviser i øvrigt til vores gældende handelsbetingelser, som er at finde på hjemmesiden eller ved at følge linket her: Handelsbetingelser